Wycieczki, zjazdy lub mecze. A co z transportem?

ie.Dobry czy zły? Polski BusPolski Bus to najnowocześniejszy przewoźnik międzymiastowy w Polsce. Jako jedni z nielicznych mają w pełni wyposażone, dwupiętrowe autobusy. Oferują bardzo konkurencyjne ceny, co nie podoba się wielu po

Wycieczki, zjazdy lub mecze. A co z transportem? Transport krajowe czasami są problematyczne, zwłaszcza przy zorganizowanej wycieczce, zdarza się, że jest potrzeba zorganizowania dodatkowego transportu. Należy mieć kontakt na .

Dobry czy zły? Polski Bus

Polski Bus to najnowocześniejszy przewoźnik międzymiastowy w Polsce. Jako jedni z nielicznych mają w pełni wyposażone, dwupiętrowe autobusy. Oferują bardzo konkurencyjne ceny, co nie podoba się wielu polskim przedsiębiorcom działającym w tej samej branży. Dobrą stroną Polskiego Busa jest możliwość zmawiania miejsca online z dużym wyprzedzeniem, co owocuje dużą obniżką ceny przejazdu.

Jednak czy ta firma nie niszczy polskich przedsiębiorców? Trochę tak, stąd też liczne protesty przewoźników, bojących się o monopol Polskiego Busa i maja trochę racji. Takie ceny są nieosiągalne dla większości małych przewozowych firm.


Zróżnicowanie środków transportu

Można przebierać spośród wielu środków transportu mając do przewiezienia zorganizowaną grupę. Nie ważne czy jest to wycieczka szkolna, grupy turystyczne czy drużyna sportowa jadąca na kolejny mecz.

Organizator lub menedżer (w przypadku sportowców) musi zastanowić jak chce swoją grupę dowieźć bezpiecznie i szybko na miejsce. Ma w tej materii duże pole do wyboru: autokary, pociąg, busy, komunikacja miejsca czy PKS. Każdy z nich ma swoje wady i zalety, niektóre będą bardziej odpowiednie, inne mnie zależnie od sytuacji.


Kreskówkowy spot o autokarach

Pewnie każdy kojarzy kampanię 'Smutny autobus', spot ten miał na celu zachęcenie rodziców dzieci do sprawdzania stanu technicznego autokaru oraz piętnował podróżujące stare autokary na rzecz nowych i rzekomo sprawnych. Niestety, po obejrzeniu tego spotu jedyne co zapamiętałem to moment zgniecenia 'starego' autokaru. Pamiętajmy, że spot był też częściowo skierowany do najmłodszych, a końcowa scena często powodowała płacz dziecka oraz szok rodziców.

Jednak czy kampania odniosła swój skutek? Ciężko stwierdzić jednoznacznie, ale jedno jest pewne. Zostanie ona na długo w pamięci zarówno rodziców jaki i ich dzieci, które miały okazję spot obejrzeć. Jest jednak jedna dobra strona całego spotu, stał się on wręcz wirusowy, a to może świadczyć o dobrze przemyślanej strategii- przecież każdy kto widział ten spot pamięta o co w nim chodziło.



© 2019 http://agd-rtv.olsztyn.pl/