Wirtualne, czy tradycyjne?

ą ludzie zajmujący się sprawami administracyjnymi. Często do wykonywania tego rodzaju zleceń nie są potrzebne zdolności na bardzo wysokim poziomie, jednak do niektórych spraw konieczne jest na przykład wykształcenie administracyjn

Wirtualne, czy tradycyjne?

Jakich specjalistów zatrudnia się przy obsłudze wirtualnych biur ?

Jakie osoby są potrzebne do pracy w wirtualnym biurze? Przede wszystkim, najważniejsze funkcje zajmują ludzie zajmujący się sprawami administracyjnymi. Często do wykonywania tego rodzaju zleceń nie są potrzebne zdolności na bardzo wysokim poziomie, jednak do niektórych spraw konieczne jest na przykład wykształcenie administracyjne. Jeśli wirtualne biura oferują również wsparcie w dziedzinach księgowości, pożądane jest również zatrudnienie osoby posiadającej wiedzę w tej dziedzinie. Bardzo często w takich biurach znajdują zatrudnienie także na przykład ludzie zajmujący się marketingiem, które odpowiadają za odpowiednią promocję firmy czy informatycy usprawniający działanie wirtualnych biur, jeśli zajdzie taka potrzeba.


Obowiązek stosowania instrukcji kancelaryjnych

Wszystkie państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne wytwarzające materiały archiwalne mają obowiązek posiadania i stosowania instrukcji kancelaryjnej. Opracowywać ją mogą naczelne i centralne organy dla wszystkich jednostek organizacyjnych określonego działu administracji publicznej lub tylko same zainteresowane w ich wdrożeniu jednostki organizacyjne. Instrukcja kancelaryjna jest określona rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. ? dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy. Dla innych podmiotów ? nie objętych rozporządzeniem ? instrukcje kancelaryjne, po wcześniejszym uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym, na mocy ustawy archiwalnej podlegają zatwierdzeniu przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych za pośrednictwem dyrektora właściwego archiwum państwowego. Uzgadnianie i zatwierdzanie ich ma na celu czuwanie, by powstające akta narastały w sposób właściwy, zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwalnymi. Jednostki niepaństwowe nie mają obowiązku posiadania instrukcji kancelaryjnej, ale gdy chcą taką stworzyć, to mogą konsultować się z archiwami państwowymi lub ze Stowarzyszeniem Archiwistów Polskich.

Instrukcję kancelaryjną tworzy się ? w przypadku podmiotów nie objętych rozporządzeniem ? przede wszystkim na podstawie regulaminu organizacyjnego danej jednostki. Instrukcję kancelaryjną zatwierdza do użytku kierownik jednostki; w przypadku jednostek państwowych i samorządowych po uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna


Dlaczego wirtualne biuro to korzystne dla klienta rozwiązanie?

Wirtualne biura są coraz częściej wybierane przez klientów biznesowych. Dzięki nim możemy pozbyć się uporczywych problemów związanych z obsługą rachunkową czy administracyjną naszej firmy. To z kolei sprawia, że nie trzeba zatrudniać kolejnych specjalistów w naszej wyspecjalizowanej firmie. Pozbywszy się kosztów związanych z zatrudnieniem nowych pracowników, możemy skoncentrować się na własnym rozwoju. Dlatego też wirtualne biura są nieraz o wiele bardziej ekonomicznym rozwiązaniem niż wynajem powierzchni biurowej i prowadzenie tradycyjnych usług biurowych w firmie. Nic więc dziwnego, że są one chętnie wybierane zwłaszcza przez osoby dopiero zakładające działalność gospodarczą, które nie dysponują zbyt dużymi nakładami finansowymi.



© 2019 http://agd-rtv.olsztyn.pl/